English

استاندار مازندران؛

با حرکتی جهادی و انقلابی محرومیت را از زندگی مردم برچینیم/ احیا دامداری و صنایع لبنی با حمایت دولت در مازندران

محمد اسلامی با بیان اینکه با حرکتی جهادی و انقلابی محرومیت را از زندگی مردم برچینیم، گفت: واحد های دامداری و صنایع لبنی با حمایت دولت در مازندران احیا شد.

با حرکتی جهادی و انقلابی محرومیت را از زندگی مردم برچینیم/ احیا دامداری و صنایع لبنی با حمایت دولت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، استاندارمازندران با بیان این که نهضتی در راستای تمهید زیرساخت ها در استان راه اندازی کردیم، یادآور شد: مجموعه کاستی های استان در این خصوص را احصا کردیم و در تلاشیم تا علیرغم مضایق اعتباری با حرکت جهادی و انقلابی، کمک خیرین و تعامل دستگاه ها، محرومیت را از زندگی مردم برچینیم.

وی احیا دامداری و صنایع لبنی را از دیگر اقدامات دولت در مازندران برشمرد و افزود: از هفت نفری که برای دریافت تسهیلات در سامانه کارآ در استان ثبت نام کرده اند، حدود پنج هزار نفر معادل 70 درصد در این حوزه متقاضی تسهیلات بوده اند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که با اقدامات سنجیده و در سایه برنامه از کاهش اشتغال جلوگیری و تقویت جبهه تولید را پشتیبانی کردیم، گفت: سال زراعی 96 سال خوبی بود و برداشت محصولات استان در برخی موارد تا 30 درصد افزایش داشته است.

اسلامی با اشاره به این که در بخش صنعت نیز واحدهایی که مدیران شایسته داشتند رشد کردند و در ستاد رفع موانع تولید استان، تصمیمات خوبی برای گره گشایی از مشکلات واحدها و خارج شدن از توقف آن ها، اتخاذ گردید، افزود: در بخش محرومیت زدایی علاوه بر اقدامات سپاه پاسداران، 11 هزار نفر از تسهیلات خوداشتغالی و محرومیت زدایی در سال 96 در استان بهره مند شدند و در سال 97 باید این حرکت با جدیت تداوم یابد تا انشاالله بتوانیم قشر محروم را با توانمند سازی به لحاظ کمی و کیفی کاهش دهیم.

محمداسلامی بر تداوم روند پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی تاکید کرد و گفت: این روند تداوم دارد و هم چنین کشت گیاهان دارویی، گل محمدی، فندق و ... در اراضی شیب دار در مناطق روستایی در راستای شکوفایی اقتصادی روستا و معیشت روستاییان در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه