English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

دستبند قانون بر دستان مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه

کشفیات جدید همراه با دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران را در سراسر استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

دستبند قانون بر دستان مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه

مخلان نظم و امنیت در نکا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ قاسم عزیزی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و اخلال در نظم و امنیت یکی از مراکز درمانی این شهرستان بلافاصله مأموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند.

وی ادامه دادد: در این درگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این مرکز با هم درگیر و موجب بروز خسارت به اموال عمومی و اخلال در نظم و امنیت عمومی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: با حضور مأموران این افراد که دارای سوابق متعدد کیفری، از جمله اخلال در نظم و امنیت بودند، در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را به مخاطره بیندازند هشدار داد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را به مخاطره بیندازند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی و کشف محل دپوی چوب های قاچاق توسط متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق از نوع ممرز، بلوط و اوجا در بازرسی از محل خبر داد و افزود: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق سیم برق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم برق از شبکه های توزیع در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و به کارگیری گشت های نامحسوس موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی بیان داشت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 12 فقره سرقت سیم و کابل برق در محدوده این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در پایان با تأکید بر رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

سوداگر مرگ در آمل به دام افتاد

سرهنگ ذات ا... رضوانی عنوان داشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 9 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد، اظهار داشت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی ناشی از مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری 2 سارق منزل با 11 فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان، دستگیری متهمان در دستور کار مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی مأموران موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با سوداگران مرگ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از مناطق جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 7 سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع 5 کیلو و 602 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

وی در ادامه از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و هدف اصلی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دانست.

اکبری در خاتمه با قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای طرح بیان داشت: همکاری و تعامل شهروندان با پلیس نقش مؤثری را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی در جامعه دارد.

 

سارق مغازه در بابلسر ناکام ماند

سرهنگ حسین زارع اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهر بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تلاش های پلیسی، مأموران پلیس آگاهی سارق را شناسایی و وی را در حین فروش اموال مسروقه در یکی از شهرهای همجوار دستگیر کردند.

وی از کشف 7 میلیارد ریالی اموال سرقتی از متهم خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات اولیه به 6 فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان ساخت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه