English

رئیس پلیس پیشگیری مازندران خبر داد:

کشف ۱۴۴ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف 144 فقره سرقت از منازل خالی از سکنه توسط کلانتری و پاسگاه های سطح استان خبر داد

کشف 144 فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان با تلاش شبانه‌روزی و با شناسایی نقاط مستعد جرم و اجرای گشت‌‌های هدف‌مند و طرح‌های پیشگیرانه موفق به دستگیری 52 سارق منازل خالی از سکنه و کشف 144 فقره سرقت از ابتدای سال تاکنون شدند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرم، ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن نصب حفاظ مقاوم بر روی دیوارها و پنجره‌های منزل خود، به هنگام ترک منزل برای مدت‌های طولانی، آن را به قفل‌های مطمئن مجهز کرده و حتی‌المقدور از همسایگان و اقوام مورد اطمینان برای مراقبت از منزلشان کمک بگیرند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تأکید کرد: برخی از سارقان فرصت طلب با گذاشتن آگهی‌های تبلیغاتی و... لای درب ورودی منازل به خالی بودن منازل پی برده و اقدام به سرقت می‌کنند، توصیه می‌شود در صورت مشاهده چنین وضعیتی، با برداشتن آگهی‌های تبلیغاتی فاقد ارزش، از سرقت منازل همسایگان خود پیشگیری کنید.

رئیس پلیس پیشگیری استان در خاتمه با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند به شدت برخورد خواهد کرد، افزود: در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری اجتماعی و افراد مشکوکی که در محل زندگی شان پرسه می‌زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه