English

استاندار مازندران:

اولویت اصلی دولت سیزدهم، تعیین تکلیف وضعیت دائمی ساحل است

استاندار با بیان این که بیشترین سفر و مراجعه به سواحل مازندران است و می بایست امکانات لازم برای استفاده و بهره مندی مردم از سواحل و خدمات دهی مطلوب تأمین گردد، گفت: اولویت اصلی دولت سیزدهم، تعیین تکلیف وضعیت دائمی ساحل است.

اولویت اصلی دولت سیزدهم، تعیین تکلیف وضعیت دائمی ساحل است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه کارگروه ساماندهی سواحل استان مازندران با بیان اینکه برای حریم ۶۰ متری در غرب استان می بایست سازوکار جدیدی اتخاذ شود، اظهار داشت: شهرداران با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در این راستا اقدام کنند و موجبات رضایتمندی مردم و سرو سامان یافتن حریم سواحل و عدم بروز تخلفات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بیشترین سفر و مراجعه به سواحل مازندران است و می بایست امکانات لازم برای استفاده و بهره مندی مردم از سواحل و خدمات دهی مطلوب تأمین گردد.

استاندار مازندران با تأکید بر این که شهرداران و فرمانداران طرح های خود در حوزه ساماندهی سواحل را به معاونت هماهنگی امور عمرانی ارائه دهند، گفت: در مقوله توسعه زیرساخت های ساحلی، مسئول اصلی؛ معاونت هماهنگی امور عمرانی است و همه می بایست تحت فرمان این معاونت گام بردارند.

وی افزود: اولویت اصلی استانداری مازندران و دولت سیزدهم تعیین تکلیف وضعیت دائمی ساحل است که در اجرای زیباسازی در شهرستان ها می بایست شاهد طراحی الگوی مناسب و راهبردی باشیم و پیاده سازی سواحل استان باید مبتنی بر ورزش همگانی و دوچرخه سواری باشد و در همین راستا کل مسیرهای ساحلی می بایست به هم متصل شوند.

حسینی پور با بیان این که ظرف 2 ماه آینده وضعیت همه شهرستان ها در حوزه ساماندهی سواحل می بایست آنالیز شود، تصریح کرد: شهرداران نسبت به سرمایه گذاری در سواحل باید اقدام کنند و بخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذاری در سواحل استان را دارند می بایست با سیاست های استان همخوانی داشته باشند و نباید شاهد پراکندگی و بی نظمی در سواحل باشیم.

وی تأکید کرد: با توجه به فعالیت دریایی مقرر است اتوبوس دریایی در استان فعال شود و در هر شهرستان ساحلی می بایست اسکله دریایی فعالیت اش را آغاز کند و سکوی گردشگری برای هر شهرستان می بایست در این کارگروه تصویب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه