English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد؛

ابراز رضایت روس‌ها از حضور در پنل‌های تخصصی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ابراز رضایت روس‌ها از حضور در پنل‌های تخصصی گردشگری خبر داد.

ابراز رضایت روس‌ها از حضور در پنل‌های تخصصی گردشگری

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر اظهار داشت: محور صحبت‌های این نشست تخصصی در خصوص نحوه تبادل، اخذ ویزا، خدمات اقامتی و ترانسفر بوده است.

وی ادامه داد: پنل تخصصی صنایع‌دستی نیز با حضور اتاق بازرگانی کشور، مدیرکل بازرگانی و صادرات وزارت میراث‌فرهنگی، رئیس انجمن صنایع‌دستی کشور و بازرگانان اتاق بازرگانی کشور و همچنین هنرمندان دارای مهر اصالت استان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: در این نشست در خصوص نحوه صادرات به کشورهای بازار هدف، همچنین بسته‌بندی محصولات و قیمت‌گذاری مناسب تولیدات، بحث تبادل نظر پرداخته شد.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه تدوین شده در خصوص چگونگی ارتباط با شرکت‌های واسط بازرگانی، بازار هدف و‌ تولیدکنندگان است، گفت: قرار شد این جلسات به صورت مداوم برگزار شد و دغدغه تولیدکنندگان در امر بازرگانی، فروش و صادرات کاهش یابد.

گفتنی است؛ همراه با همایش ملی گردشگری در مازندران و در راستای توسعه دیپلماسی گردشگری استان با محوریت گردشگری و صنایع‌دستی، نشست‌هایی برگزار شد که همراه با استقبال گردشگران روس که اولین گردشگران بدون روادید به ایران با مقصد مازندران بودن روبه‌رو شد.

بر اساس این‌گزارش؛ این نشست‌های تخصصی در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مابین دفاتر روسیه، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان با دفاتر مازندران و ایران برگزار شد که منجر به عقد قرارداد جهت مبادله و تبادل گردشگران بین این کشورها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه