English

مدیرکل تعاون مازندران خبر داد؛

آغاز اجرای طرح کالابرگ به دهک‌های ششم و هفتم از امروز در مازندران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز شنبه ۲۲ مهر در مازندران آغاز شد.

آغاز اجرای طرح کالابرگ به دهک‌های ششم و هفتم از امروز در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی باقری از مشمول شدن خانوار‌های دهک‌های ۶ و ۷ در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و اظهار داشت: از امروز و با اجرایی شدن طرح جدید، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.

وی ادامه داد: این دهک‌ها از امروز شنبه ۲۲ مهر ماه می‌توانند ۱۱ قلم کالا شامل شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی را در فروشگاه‌های تعیین شده خریداری کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: پیش از این دهک‌های چهار و پنج کم درآمدی نیز مشمول طرح یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی شده بودند.

وی با اشاره به فعالیت ۳ هزار و ۸۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ و سوپر مارکت‌ها در این طرح، بیان داشت: تاکنون ۷۵ هزار خانوار مازندرانی مشمول یارانه بگیر در این طرح شرکت کردند.

باقری با بیان اینکه در این طرح اکنون ۱۷۶ هزار و ۱۴۵ تراکنش ثبت شد، عنوان داشت: برای دهک‌های یک تا ۹ بستر خرید اینترنتی فراهم شده است تا از محل فروشگاه‌های اینترنتی همچون اسنپ مارکت شرایط خرید ۱۱ قلم کالای را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه