English

با حضور مسئولان استانی:

دفتر ویژه امور گردشگری غرب مازندران در چالوس افتتاح شد

دفتر ویژه امور گردشگری غرب مازندران با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران و هیئت همراه در چالوس افتتاح شد.

دفتر ویژه امور گردشگری غرب مازندران در چالوس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صادق برزگر در آئین افتتاح رسمی دفتر ویژه امور گردشگری غرب مازندران با اشاره به اینکه باید از گردشگری سنتی به خلاق برسیم، اظهار داشت: مسیرها و مقاصد گردشگری در مازندران شناسایی شدند و بنابراین باید زنجیره ارزش ها شکل بگیرد.

وی ادامه داد: باید واحدهای پذیرایی خوبی داشته باشیم و حضور هنرمندان و صنعتگران نیز در زنجیره اقتصادی حفظ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران روستای شانه تراش در شهرستان تنکابن را به عنوان مقصد گردشگری دانست و افزود: متأسفانه در این روستا موبایل ها آنتن دهی نداشتند و این برای یک روستای گردشگری اصلاً خوب نیست و بنابراین باید دستگاه هایی مانند مخابرات که زنجیره گردشگری را تشکیل می دهند نسبت به تحت پوشش قرار دادن روستاهای گردشگری اهتمام بیشتری داشته باشند.

میراث فرهنگی مازندران

وی با تأکید بر اینکه غرب مازندران باید به عنوان مقصد اصلی گردشگران حوزه دریای خزر تبدیل شود، تصریح کرد: همه باید در دفتر سرمایه گذاری غرب مازندران که مأموریت های اداره کل در غرب مازندران را بر عهده دارد، همکاری کنیم و نشست های تخصصی داشته باشیم.

برزگر بیان داشت: انجمن های گردشگری می توانند به عنوان خروجی نشست ها، نتایج را به مرکز استان بفرستند و از این طریق حتی نمونه موفق و پایلوتی برای سایر استانها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه