English

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای مازندران:

۳۳ گروه راهداری در جاده های مازندران مستقر شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای مازندران گفت: ۳۵۰ نفر عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در ۲۲ باب راهدارخانه مرکزی، ثابت و سیار و ۳۳ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای ساماندهی شده اند.

۳۳ گروه راهداری در جاده های مازندران مستقر شدند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن محمد نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از جاده چالوس اظهار داشت:۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به امکانات مورد نیاز برای اجرای طرح راهداری زمستانی در محورهای ارتباطی مازندران تجهیز شدند.

وی ادامه داد: این ماشین آلات شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف روب، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای مازندران بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بخش زیادی از این نیروها از ابتدای آبانماه در راهدارخانه‌های بین راهی مازندران مستقر شده‌اند.

محمد نژاد تصریح کرد : همچنین ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین دیگر نیز در ایام اجرای طرح راهداری زمستانی به صورت استیجاری از بخش خصوصی تامین خواهد شد که تاکنون مخلوط نمک و شن در راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است.

وی گفت : سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه های ارتباطی این استان نیاز به عملیات برف روبی دارند که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در راستای انجام وظایف ذاتی خود با بسیج همه‌جانبه همکاران و بکارگیری تمام امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محورهای پر تردد نسبت به خدمات رسانی به کاربران جاده‌ ای اقدام می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه