English

شهردار چالوس خبر داد؛

عملیاتی شدن اَبَر پروژه شهری چالوس با آزادسازی فاز ۳ رینگ ۲ شهری

شهردار چالوس با بیان اینکه اَبَر پروژه شهری چالوس با آزادسازی فاز 3 رینگ 2 شهری عملیاتی شد، گفت: امیدواریم با ایجاد راه های دسترسی که در مسیرهای شهری و طرح تفضیلی دیده شده است با راه گشایی و بازگشایی هایی که در دستور کار قرار می دهیم بتوانیم معضل اصلی ترافیک شهر چالوس را روان سازی کنیم.

عملیاتی شدن اَبَر پروژه شهری چالوس با آزادسازی فاز 3 رینگ 2 شهری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مسعود یعقوبی در آیین تملک، بازگشایی و آزادسازی فاز دوم رینگ 2 شهری و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه این پروژه حدفاصل پل آبنما تا بلوار تختی (رادیودریا) را در بر می گیرد، اظهار داشت: در گذشته حدود یک کیلومتر از این مسیر تملک و بازگشایی شد و امروز هم بازگشایی حدود دو کیلومتر دیگر از این رینگ شهری انجام شد.

وی ادامه داد: در ماههای آینده با اقدامات عمرانی که در شهرداری چالوس برنامه ریزی شده است، جاده خاکی آین مسیر به بهره برداری و مورد استفاده شهروندان خواهد رسید.

شهردار چالوس گفت: همچنین از دیگر اقداماتی که در مجموعه مدیریت شهری برنامه ریزی شده است، امیدواریم با ایجاد راه های دسترسی که در مسیرهای شهری و طرح تفضیلی دیده شده است با راه گشایی و بازگشایی هایی که در دستور کار قرار می دهیم بتوانیم معضل اصلی ترافیک شهر چالوس که سالانه میزبان گردشگران میلیونی است را روان سازی کنیم تا هم ظرفیت جذب گردشگر را افزایش دهیم و هم سهولت رفت و آمد شهروندان در ایام ترافیک و حضور گردشگران را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تملک فاز نهایی بازگشایی این مسیر که حدود 25 هزار متر مربع است به اتمام رسید و با حضور مسئولان شهرستانی اجرایی کردیم و انشالله مبارک شهروندان چالوسی باشد.

یعقوبی تأکید کرد: اقدامات مجموعه مدیریت شهری چالوس ادامه دار است و با قوت و قدرت در خدمت مردم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه