English

شهردار چالوس:

عملیات تملک و آزادسازی رینگ ۲ شهری اتصال بلوار امام رضا به چالوس محله اجرایی شد

شهردار چالوس با اشاره به تملکات صورت گرفته رینگ دو شهری، اتصال بلوار امام رضا(ع) به چالوس محله، گفت: تملکات و آزادسازی ها رینگ دو شهری چالوس در این محدوده به طول 600 متر و به عرض 45 متر رو به پایان است.

عملیات تملک و آزادسازی رینگ 2 شهری اتصال بلوار امام رضا به چالوس محله اجرایی شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، دکتر مسعود یعقوبی در حاشیه آیین تملک، تعریض و بازگشایی در ابتدای رینگ 2 شهری چالوس محدوده بلوار امام رضا(ع) اظهار داست: اقداماتی که در مدیریت شهری دوره ششم چالوس شکل گرفت تمرکز و رفع معضلات ترافیکی هسته مرکزی شهر بود.

وی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی تخریب و آزادسازی ملک آقای دیوسالار در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: این ملک بعد از سالها در مدیریت شهری دوره ششم شهری به تملک در آمد و عملیات بازگشایی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار چالوس با اشاره به تملکات صورت گرفته رینگ دو شهری، اتصال بلوار امام رضا(ع) به چالوس محله، گفت: تملکات و آزادسازی ها رینگ دو شهری چالوس در این محدوده به طول 600 متر و به عرض 45 متر رو به پایان است.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه تملکات و بازگشایی ها تأثیر بسزایی در رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی ترافیک شهری چالوس خواهد داشت.

یعقوبی با تأکید بر اینکه با این اقدامات شهر چالوس به سمت توسعه بیشتر سوق پیدا خواهد کرد، اذعان داشت: اقداماتی که در رفع معضل ترافیکی است با سرعت و با قدرت بیشتر در راستای روانسازی ترافیک در جهت و رفاه حال شهروندان محترم در دستور کار قرار دارد. 

وی در پایان ضمن قدردانی از ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر چالوس، مسئولان محترم، مالکین محترم آقایان دیوسالار، علیزاده، رسولی، حیدرپور، ساطوری و همه کسانی که در این اقدام بزرگ همراه مدیریت شهری دوره ششم چالوس بودند، گفت: ان شاالله پایان مدیریت شهری دوره ششم چالوس پایان خوش برای اعضای محترم و مدیریت شهری و مجموعه شهرداری چالوس و رضایت مندی برای شهروندان محترم چالوس باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه