English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران:

بیش از ۶۳۲ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۳۲ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.

بیش از ۶۳۲ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید موسی عمادی ترکامی، بهبود وضع معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را از مهمترین اهداف کمیته امداد برشمرد و اظهار داشت: ۷۹۶۰۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که از این تعداد ۷۵۱۲۰ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات اساسی مددجویان و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، ادامه داد: به طور میانگین هر ماه بیش از ۷۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه پرداخت وام حمایتی به نیازمندان به منظور رفع مشکلات آنان با توجه به شرایط پرداخت می‌شود گفت: وام حمایتی به ۳۵۲۸ نفر از نیازمندان مازندرانی به ارزش ۵۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان تومان در ۹ ماهه سالجاری پرداخت شد

وی با اشاره به اینکه کمک‌های موردی با مشارکت امداد و خیرین در بخش‌های انواع بدهی، بهای مصرفی آب، برق، گاز و... پرداخت می‌شود، بیان داشت: به ۱۴۱۴۱خانوار نیازمند مازندرانی هم مبلغ ۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان کمک موردی پرداخت شد.

عمادی ترکامی خاطرنشان ساخت: ۷۵ هزار و ۲۶۹ نفر در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه