English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

رفع بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاقات شبکه در شهرستان ساری

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از رفع بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاقات شامل شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب طی ۱۰ ماهه امسال در شهرستان ساری خبر داد.

رفع بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاقات شبکه در شهرستان ساری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بهزاد برارزاده درحاشیه بازدید از واحد اتفاقات شهرستان ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: از این میزان ۴۷۰۰ فقره اتفاقات مربوط به انشعاب، ، ۳۱۰۰ فقره شبکه توزیع و ۴۰۰ فقره خطوط انتقال در اقطار مختلف بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۵۰۰ انشعاب همراه با اصلاح شبکه استانداردسازی، ۴۸۵۲ انشعاب جدید ثبت و تحویل گیری و نیز ۴ هزار فقره گرفتگی و نشتی کنتورهای مشترکین برطرف شد.

مدیرعامل آبفامازندران با اشاره به تعویض ۴۷۷۵ کنتور خراب، ۱۲۰ فقره مرئی سازی شیرآلات شبکه و شستشوی ۱۰۵ کیلومتر شبکه آبرسانی و یک هزار مورد کلر سنجی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور خدمت رسانی مستمر به مشترکین محترم این شهرستان و نیز تأمین آب شرب به ویژه در ایام تعطیل و پیک مصرف، در این مدت ۲ حلقه چاه تجهیز، ۱۰حلقه چاه بهسازی و ۷۶ دستگاه الکتروپمپ تعویض شد.

برارزاده یکی از مهمترین وظایف و هدف گذاری شرکت آب و فاضلاب را شناسایی و رفع سریع اتفاقات اعلام و تصریح کرد: در همین راستا از مشترکین گرامی تقاضا داریم هر گونه شکستگی، نشتی و هدر رفت آب را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران شرکت برای رفع آن اقدامات لازم را به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه