English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم قائم شهر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: چهار پروژه آبرسانی در شهرستان قائم شهر با بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی امروز بهره برداری شد.

بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم قائم شهر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بهزاد برارزاده در آئین بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی در شهرستان قائم شهر ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: چهار پروژه آبرسانی در این شهرستان با بهره مندی ۴۱۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در هفتمین روز دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: پروژه‌های آبرسانی به مجتمع نیکان و محوطه ایستگاه مرکزی شهرستان قائم شهر، بهسازی چاه‌ها و اصلاح و توسعه شبکه توزیع در این شهرستان با اجرای عملیاتی شامل حفر دو حلقه چاه با دبی ۶۵ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰۰ متر، تجهیز و بهسازی دو حلقه چاه با افزایش دبی ۳۵ لیتر در ثانیه و اصلاح و توسعه شبکه به طول ۲۵هزار متر اجراء شده است.

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: اعتبار صرف شده برای این چهار پروژه آبرسانی ۵۶۵ میلیارد ریال بوده است. 

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه آب و فاضلاب در مازندران طی دهه مبارک فجر تصریح کرد: ۳۳پروژه آبرسانی و ۵ پروژه فاضلاب طی این دهه با صرف اعتباری بالغ بر ۶۷۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و ۵۱۰۸۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و مزایای شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه