English

فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد:

ساماندهی ۳۴۰۰ نیرو در شعبات اخذ رأی مازندران

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به ساماندهی ۳ هزار و ۴۰۰ نیرو در شعبات اخذ رأی استان خبر داد و گفت: تأمین امنیت ۳۶ درصد صندوق‌های رأی برعهده سپاه کربلاست.

ساماندهی 3400 نیرو در شعبات اخذ رأی مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار سیاوش مسلمی در نشست با فرمانداران و بخشداران با محوریت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: سپاه تلاش دارد در راستای اجرای مأموریت‌های فرمانداران و بخشداران همراه و همدل باشد.

وی با اشاره به مأموریت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی سپاه کربلا برای هم‌افزایی با فرمانداران و بخشداران جهت تحقق مأموریت‌ها در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان مازندران اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: هم‌افزایی این دو مجموعه تقویت سرمایه اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به فعالیت ۴ هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج در مازندران، افزود: تخریب مجموعه‌ها به نفع دشمنان انقلاب اسلامی تمام خواهد شد، برای همین نهادهای انقلابی باید در مأموریت‌ها هم‌افزا و همگرا باشند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات اشاره کرد و گفت: قبل از عملیات طوفان‌الاقصی دشمن سعی می‌کرد در جبهه مقاومت کارشکنی‌هایی داشته باشد و اماکن جبهه مقاومت را بزند، اما بعد از طوفان‌الاقصی رویکرد دشمن تغییر کرد و اکنون در جبهه مقاومت به‌دنبال به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت است.

سردار مسلمی با اشاره به هماهنگی بین مجموعه‌های امنیتی و نظامی در استان از برقراری امنیت در این خطه از شمال کشور خبر داد و گفت: فرمانداران و بخشداران برای تأمین امنیت فضاهای انتخاباتی در استان تلاش کنند. 

وی به ساماندهی ۳ هزار و ۴۰۰ نیرو در شعبات اخذ رأی استان خبر داد و تصریح کرد: تأمین امنیت ۳۶ درصد صندوق‌های رأی برعهده سپاه کربلاست.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه شهرداری‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند آب، برق، گاز، آتش‌نشانی و... باید در آماده‌باش کامل باشند، ابراز کرد: بیمارستان‌های معین نیز باید در آماده‌باش کامل باشند.

وی همچنین از اعلام آمادگی سپاه کربلا برای تأمین امنیت حوضچه‌های مخابراتی استان خبر داد و یادآور شد: دوربین‌های شهری باید احیا و پاکسازی شوند.

سردار مسلمی با اشاره به اهمیت تأمین سلامت انتخابات، بر لزوم تحقق راهبردهای انتخاباتی رهبری شامل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه