English

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی جاده کندوان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی محور کندوان هزینه شده است که این رقم برای سال جدید به 200 میلیارد تومان افزایش می یابد و امیدواریم بتوانیم تا قبل از آغاز سفرهای تابستانی، این محور را کاملاً ایمن سازی کنیم.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی جاده کندوان
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محور ارتباطی کندوان در حوزه استحفاظی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه همکاران ما ددر حال ایمن سازی جاده چالوس هستند، اظهار داشت: تراشه های ریز و رهاسازی سنگ های معلق در چند نقطه از جاده چالوس توسط نیروهای راهداری در حال انجام است. 

وی ادامه داد: مهمترین پروژه ای که سبب مسدود شدن جاده چالوس شده است اجرای گالری پیش ساخته بتونی در محدوده پیچ کمر زرد است که یکی از تراشه های بسیار خطرناک جاده چالوس است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در این هفته ۵۰ متر آن نصب می شود و ۱۵۰ متر باقیمانده بعد از ایام نوروز اجرا می شود. 

وی بیان داشت: محدوده ای به طول ۲۰۰ متر در این محور نگرانی های زیادی ایجاد کرده است که متأسفانه امسال یک مورد حادثه سقوط سنگ و یک مورد هم فوتی داشتیم. 

اکبری تأکید کرد: تلاش ما این بتوانیم این محور را تا خرداد سال آینده به طور کامل ایمن سازی کنیم. 

وی اظهلر داشت: در دیگر نقاط جاده چالوس نیز اقدامات بسیار خوبی از جمله توری های سنگی، دیوارها، گاردهای بتونی و رهاسازی سنگ های معلق در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم ایمنی جاده چالوس را برای نوروز ۱۴۰۳ و همچنین در طول ایام سال افزایش دهیم. 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ابراز داشت:  از ابتدای سال تاکنون ۷۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی  محور کندوان هزینه شده است که این رقم برای سال جدید به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد و امیدواریم بتوانیم تا قبل از آغاز سفرهای تابستانی، این محور را کاملاً ایمن سازی کنیم. 

وی با اشاره له اینکه ده نقطه حادثه خیز در محور کندوان شناسایی شده است، تصریح کرد: ایمنی جاده چالوس بیشتر از سال قبل است و در سال آینده این مقدارافزایش می یابد. 

اکبری با بیان اینکه ایمنی جاده ها به سرعت در حال افزایش است، گفت: سالانه هزار کیلومتر از راههای روستایی نیز ایمن سازی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه