English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد؛

ثبت بیش از۴۱ میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از 112 سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران از آغاز طرح نوروزی(24 اسفند تا 13 فروردین) بیش از 41 میلیون و 463 هزار تردد از انواع وسایل نقلیه به استان مازندران به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از41 میلیون تردد خودرو در جاده‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن جهانیان اظهار داشت:در این بازه زمانی بیش از 3 میلیون 888 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور تردد داشته اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود 2 درصد کاهش داشته است، به نظر می رسد که این کاهش تردد ناشی از واقع شدن ایام نوروز در ماه مبارک رمضان باشد.

وی ادامه داد: حداکثر انباشت وسایل نقلیه در استان بیش از 111 هزار وسیله نقلیه و بیشترین انباشت مربوط به روز 2 فروردین 1403 با انباشت بیش از 51 هزار وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده کمی بیش از 50 درصد کل تردد های انجام شده بین استان مازندران و استان های مجاور مربوط به محورهای مواصلاتی با همسایگان جنوبی استان مازندران یعنی محور های کندوان، هراز و سوادکوه بوده است.

وی افزود. با توجه به بررسی پلاک های مشاهده شده در استان مشخص شده است در حدود 44 درصد مسافرینی که در استان ساکن شده اند(پلاک های ماندگار در استان) بین 1 تا 3 روز در استان اقامت داشته اند.

جهانیان تصریح کرد: از این میزان سفر حدود 27 درصد از آنها بین 3 تا 5 روز، 13 درصد بین 5 تا 7 روز، بیش از 15 درصد بین 1 تا دو هفته و مابقی بیشتر از دو هفته در استان اقامت داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه