English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران پیگیری و اجرایی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران پیگیری و اجرایی شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آیین معارفه استاندار جدید مازندران که با حضور وزیر کشور در ساری در حال برگزاری است، اظهار داشت: انتظار می رفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.

وی با قدردانی از اقدامات حسینی پور در استان مازندران، ادامه داد: اقدامات حسینی پور در مازندران به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیربومی در مازندران هم مؤثر باشد از استاندار جدید مازندران خواست با شناسایی خلا‌ءهای موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و... خدمات ارزنده‌ای به استان ارائه دهد.

وی افزود: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

در ادامه، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید مازندران تعامل و همکاری خواهند داشت، گفت: از وزیر کشور درخواست می شود با ارائه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد.

علی بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست احداث این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه