English

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد کشور:

اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد باید محقق شود

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد کشور گفت: کمیته پنجگانه ای تشکیل شد تا با هم افزایی به صورت جامع و فراگیر و بهره مندی از نظرات اساتید علوم اجتماعی بتوانیم اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد را محقق کنیم.

اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد باید محقق شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، طهمورث شیری در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد کشور در چالوس در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه این است با توجه به ساختار سازمانی که در رشته های دانشگاهی داشتیم به سمت تشکیل دانشکدگان رفتیم.

وی با بیان اینکه ما سه دانشکدگان در کشور داریم،ادامه داد: یکی از آنها دانشکده هنر و رسانه است که گروه علوم اجتماعی در یکی از شاخه های آن قرار دارد و هدف این است ما بتوانیم در حوزه های تولید محتوا، آینده پژوهی، نظارت، سیاستگذاری، راهبری، شاخص سازی، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و آسیب شناسی در حوزه علوم اجتماعی حرکت متمرکزی داشته باشیم.

عضوهیأت علمی دانشگاه آزاد کشور گفت: تمامی استادان علوم اجتماعی کشور، جامعه شناسی، جمعیت شناسی و مردم شناسی بتوانند در این اجلاسیه حضور دارند و در این راستا کمیته پنجگانه تشکیل شد تا با هم افزایی به صورت جامع و فراگیر و بهره مندی از نظرات اساتید علوم اجتماعی بتوانیم اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد را محقق کنیم. 

همچنین عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز بیان داشت: در علوم اجتماعی کشور نیاز به بانک اطلاعات کامل و دقیقی از اعضای هیأت علمی داریم که هنوز چندان وجود ندارد تا وضعیت موجود را بشناسیم.

وی افزود: بنابراین داشتن بانک اطلاعاتی دقیق از اساتید به منظور تصمیم سازی و تصمیم گیری برای آینده لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه