English

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش:

نگاه آموزش و پرورش باید تحولی باشد

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه نگاه آموزش و پرورش تحولی باشد، گفت: معلم باید به گونه ای آموزش دهد که دانش آموز بتواند چند ده سال بعد را ببیند.

نگاه آموزش و پرورش باید تحولی باشد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

،  قاسم احمدی لاشکی در آیین گرامیداشت مفام معلمان بخش کجور با تأکید بر اینکه نگاه آموزش و پرورش باید تحولی باشد، اظهار داشت: نگاه شهید استاد مطهری همین گونه بود و تحولی فکر می کرد.

وی ادامه داد: معلم باید به گونه ای آموزش دهد که دانش آموز بتواند چند ده سال بعد را ببیند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر امروز دانشگاه های آمریکا و اروپا برای غزه و فلسطین بیدار شدند موشک ها تمامی فضای ذهنی را به سمت غزه برد و دنیا را بیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه رجایی و باهنر نیز تحولی بوده است، گفت: بخش کجور با قدمت هفت هزار ساله انسان های بزرگ تحویل جامعه داده است.

احمدی لاشکی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادی را آغاز کردیم، عنوان داشت: نظام رتبه بندی کار بزرگی بود که اجرایی کردیم که 570 هزار نفر به رتبه بندی اعتراض داشتند و به همین منظور بیش از 372 هزار مورد بررسی و احکام صادر شد و این با همت دولت و مجلس به ثمر رسید

وی با تأکید بر اینکه باید معلم خوب تربیت کنیم، ابراز داشت: همه باید دست به هم دهیم تا فرزندان با دانش و شایسته ای را برای جامعه تربیت کنیم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در سالهای اخیر تعداد بازنشستگان زیاد و پذیرش معلمان کم شد و با کسری معلم مواجه شدیم به طوری که چند استان از جمله تهران قرمز شد ولی با همت و پیگیری مدیران، این مشکل برطرف شد.

وی اذعان داشت: باید کسی که همه وجودش معلمی است را استخدام کنیم و فرزندانی دانشمند و آگاه به مسائل تربیت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه