English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

بیش از ۷۰ میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات در مازندران جمع آوری شد

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در عید فطر امسال مردم نیکوکار استان ۷۰ میلیارد و دویست میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد پرداخت کردند.

بیش از ۷۰ میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات در مازندران جمع آوری شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، میثم معافی با اشاره به اینکه ۱۳۴۸ پایگاه ثابت و سیار در مراکز شهرها، بخش‌ها و روستا‌های سراسر استان شامل مراکز نیکوکاری، مساجد و محله‌های برپایی نماز عید فطر کار جمع آوری زکات فطره را بر عهده داشتند، اظهارداشت: از این مبلغ ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه عام، ۷ میلیارد و هفتصد میلیون تومان فطریه سادات و ۸ میلیارد تومان کفارات بوده است.

 وی ادامه داد: امسال تعداد ۴۷۰۰ نانوایی نیز در استان مجهز به سیستم پرداخت فطریه و کفارات شدند که مبلغ ۶۲ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره از این طریق جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: وجوه فطریه و کفارات جمع آوری شده در جهت مسائل درمانی، فرهنگی، معیشت، مسکن، جهیزیه و... در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای نیازمندان هزینه شده است.

وی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست استان بیان داشت: سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان فطریه و کفارات در استان جمع آوری شد که این رقم امسال۴۷ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه