English

استاندار مازندران:

فرودگاه رامسر باید براساس استانداردهای بین‌المللی تجهیز شود

استاندار مازندران با اشاره به بین‌المللی شدن فرودگاه رامسر، بر پیگیری‌ها برای رفع موانع پروازی ابتدا و انتهای باند این فرودگاه برای فرود هواپیماهای پهن‌پیکر تأکید کرد ‌و گفت: این زیرساخت حمل‌ونقل هوایی باید براساس استانداردهای جهانی تجهیز و ایمنی پروازها تامین شود.

 فرودگاه رامسر باید براساس استانداردهای بین‌المللی تجهیز شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی رامسر در غرب مازندران، اظهار کرد: ترمینال جدید فرودگاه رامسر که مختصِ پذیرش مسافران خارجی است، اواخر خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی رفع موانع پروازی باقیمانده برای نشست و برخاست هواپیماهای پهن‌پیکر را از چالش‌های این زیرساخت مهم حمل و نقل هوایی ذکر کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه فرودگاه رامسر دارای مرز هوایی است و امکان پذیرش پروازهای خارجی را دارد، باید موانع پروازی باقیمانده در ابتدا و انتهای این زیرساخت مهم برطرف و توسعه باند فرودگاه براساس استانداردهای جهانی عملیاتی شود.

استاندار مازندران توسعه باند و به‌دنبال آن ایمنی نشست و برخاست پروازهای خارجی و هواپیماهای پهن پیکر را عاملی برای رونق ورود گردشگران خارجی به منطقه معرفی کرد و افزود: در گذشته طرح‌هایی برای آزادسازی موانع پروازی در ابتدا و انتهای باند فرودگاه رامسر به تصویب رسید که این مصوبات با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی شود.

وی رامسر را عروس شهرهای ایران توصیف کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ جذابیت‌های گردشگری موردتوجه کشورهای همسایه قرار دارد و چنانچه زیرساخت‌های حمل‌ونقل هوایی تأمین شود، اقتصاد گردشگری منطقه متحول خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه