English

مدیرکل میراث‌ فرهنگی مازندران:

دپوی زباله به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: دپوی زباله به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است و علی‌رغم پتانسیل‌های موجود در منطقه در جذب گردشگر تأثیر منفی دارد.

دپوی زباله به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی در حاشیه سفر کاری یک روزه با استاندار مازندران و بازدید از طرح‌های صنعتی شهرستان بابلسر، معضل زباله را به عنوان یکی از چالش‌های حوزه گردشگری دانست و اظهار داشت: دپوی زباله در کل جنگل‌ها، سواحل دریا و منابع طبیعی به شاخصی منفی در توسعه گردشگری مازندران تبدیل شده است و علی‌رغم پتانسیل‌های موجود در منطقه در جذب گردشگر تأثیر منفی دارد.

وی بر همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند تأکید کرد و ادامه داد: تمامی مجتمع‌های دولتی و خصوصی نیز ملزم به رعایت شیوه درست مدیرت پسماند شدند تا هر چه زودتر این مشکلات خاتمه یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه گردشگری یک صنعت فرابخشی است؛ تصریح کرد: برای جذب گردشگر بیشتر به یک منطقه باید سطح خدمات آن منطقه از هر نظر توسعه یابد و این موضوع نیز نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به ویژه دستگاه‌هایی است که خدمات عمومی ارائه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه