English

استاندار مازندران خبر داد؛

دستور سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری امدادرسانی سیل سوادکوه

استاندار مازندران از پیگیری سرپرست ریاست جمهوری درباره آخرین وضعیت محدوده سیل‌زده جاده سوادکوه و روند امدادرسانی و بازگشایی این محور پرتردد خبر داد و گفت: محمد مخبر ضمن پیگیری اقدامات انجام شده، دستورهایی در زمینه تخصیص اعتبار برای جبران خسارات وارد شده صادر کرد.

دستور سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری امدادرسانی سیل سوادکوه
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری اظهار داشت: در تماس تلفنی که امروز از سوی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری برای پیگیری آخرین وضعیت امدادرسانی به نقاط سیل‌زده جاده سوادکوه برقرار شد، جزئیات و گزارش حادثه و فرآیند امدادرسانی و عملیات بازگشایی مسیر به وی ارائه شد.

وی ادامه داد: سرپرست ریاست جمهوری در این گفت‌ و گوی تلفنی بر لزوم تسریع در امدادرسانی، برآورد خسارات و ارائه گزارش جامع و دقیق از میزان خسارات، تلفات و علل وقوع حادثه تأکید کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه همه این اقدامات آغاز شده و با جدیت و سرعت در حال انجام است، افزود: سرپرست ریاست جمهوری برای تخصیص اعتبار جبران خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بر اثر سیل نیز قول مساعد داد.

وی خاطرنشان ساخت: سرپرست ریاست جمهوری ضمن پیگیری وضعیت سایر نقاط سیل‌زده استان مازندران، بر بسیج همه امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی برای کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان این حادثه تأکید کرد.

نوری با قدردانی از سرپرست ریاست جمهوری بابت پیگیری مستقیم روند امدادرسانی اضافه کرد: نکات مدنظر وی در استان به خوبی انجام شده و تیم‌های امدادی از دستگاه‌های مختلف از نخستین لحظات پس از وقوع سیل مشغول امدادرسانی و انجام عملیات فنی برای بازگشایی و بهسازی مسیر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه