English

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد؛

مازندران آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به این که مازندران آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: در این دوره از انتخابات ارائه شناسنامه یا کارت ملی از باب احراز هویت کفایت می‌کند و شناسنامه مهر نخواهد شد.

مازندران آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی پیرامون آخرین وضعیت استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم علیه السلام و دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر و همچنین گرامیداشت اربعین شهدای خدمت خادم الرضا(ع) شهید رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: تمامی مقدمات شرایط برگزاری انتخابات فراهم می‌باشد و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات توسط معتمدین مردمی انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: ۵۹ حوزه انتخابیه متشکل از ۲۲ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تعداد کل شعبات اخذ رأی در استان را ۳۲۲۸ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۴۵۹ شعبه شهری، ۱۷۶۹ شعبه روستایی، ۲۵۴۳ شعبه اخذ رأی ثابت و ۶۸۵ شعبه اخذ رأی سیار می‌باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان تعداد واجدین شرایط رأی دادن را ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر ذکر کرد و بیان داشت: شرایط برگزاری انتخابات در استان مازندران کاملاً فراهم می باشد.

وی بیان داشت: به عنوان مجریان انتخابات در جهت تحقق چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت که از تأکیدات مقام معظم رهبری می‌باشد، تلاش می‌کنیم و همانند دوره‌های گذشته تمامی ساز و کارها برای تحقق امر سلامت انتخابات فراهم می‌باشد‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: طی نشستی که با مسئولین دفاتر استانی نامزدهای انتخاباتی داشتیم، نمایندگان ایشان می‌توانند سر صندوق ‌های رأی حضور داشته و یک نفر برای تجمیع آرا در پایان ساعت اخذ رأی از باب سلامت انتخابات در فرمانداری ها مستقر می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات از جلوه‌های زیبای مردم سالاری دینی و وجه تمایز جمهوری اسلامی با بقیه کشورها می‌باشد، گفت: در شرایط کنونی که استکبار به دنبال تضعیف نقطه قوت جمهوری اسلامی می‌باشد، به هر میزان مشارکت حداکثری به وجود آید موجب افزایش ضریب امنیت کشور، بالا رفتن اعتماد عمومی مردم و نشان از وحدت ملی می‌باشد.

عزیززاده گرجی خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده جدی مردم است و هر وقت مردم پای کار آمدند کار تمام شد.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: تمامی مراحل به صورت الکترونیکی بوده و فقط مرحله پایانی که رای دادن است به صورت دستی انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تصریح کرد: عوامل اجرایی ساعت ۶ صبح فردا سر صندوق‌های رأی حضور داشته و ساعت ۸ صبح دستگاه‌های اخذ رأی فعال و رأی گیری شروع می‌شود.

وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات ارائه شناسنامه یا کارت ملی از باب احراز هویت کفایت می‌کند و شناسنامه مهر نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه