English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید در انتخابات امروز مشارکت فعال و حداکثری داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری گفت: برای رسیدن به ایران قوی و سربلند در تمامی عرصه‌ها باید در انتخابات امروز مشارکت فعال و حداکثری داشته باشیم.

باید در انتخابات امروز مشارکت فعال و حداکثری داشته باشیم
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی به اهمیت مشارکت و حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: به طور یقین بسیاری از شما پس از رأی دادن اکنون به فریضه نماز جمعه مشرف شدید.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری علاوه بر رسیدن به ایران قوی، عزت و طراوت نظام را در جهان گسترش می‌دهد، تصریح کرد: اصل انتخابات و حسن انتخاب در کنار هم معنا پیدا می‌کند، یعنی به کسی رای بدهید که به شعار‌های انقلاب اسلامی هم آشنا باشد و هم توان انجام آن را داشته باشد. 

امام جمعه ساری در ادامه به روز دوازدهم تیر ماه سال ۶۷ که یاد آور حادثه‌ای است که ناوگان آمریکا، هواپیمای مسافری ایران را با ۳۰۰ انسان بیگناه هدف قرار داد اشاره کرد و گفت: این روز نمونه‌ای از حقوق بشر آمریکایی است.

وی با بیان اینکه ۳۶ سال پیش تجهیزات پیشرفته امروز نظامی هوا و فضا را نداشته ایم که قطعاً جواب جنایت آمریکا داده می‌شد، افزود: امروز علاوه بر این که تجهیزات پیشرفته قوی وجود دارد، دل و جرات برای انتقام و دفاع کردن را نیز در اختیار داریم.

آیت الله محمدی لائینی عنوان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به تمام معنا از حقوق مسلم ملت دفاع و دست متجاوزان را کوتاه و قطع می‌کند یعنی دشمنان و بیگانگان را از هر عملی که حقوق ملت ایران را نادیده بگیرند، پشیمان خواهد کرد.

وی به اهمیت اهدای خون به عنوان یک اقدام فرهنگی در دیار علویان اشاره کرد و گفت: اهدا خون علاوه بر سلامت افراد، کمک مؤمنانه به همنوع است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف مازندران و ایجاد خسارات و تلفات، ابراز داشت: انتظار داریم که مسئولان امر، شخص استاندار و همه دستگاه‌ها به کمک سیل‌زدگان و پاکسازی و ریزش‌های صورت گرفته بروند و جبران خسارات مالی و مادی تا جایی که امکان دارد انجام شود.

وی خاطرنشان ساخت: درصد رطوبت گندم کشاورزان با این بارندگی‌ها بیشتر شده است و از آنجایی که غله رطوبت گندم با رطوبت بالاتر از ۱۴ درصد را سخت قبول می‌کند ما انتظار داریم این گندم‌ها را تحویل بگیرد و در این برهه از زمان برای کشاورزان تسهیل‌گری صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه