English

استاندار مازندران:

اقدامات رئیس جمهور شهید؛ دستاورهای بسیار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد

استاندار مازندران، عملکرد و اقدامات دولت مردمی سیزدهم در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و احیای بنگاه های اقتصادی راکد و نیمه فعال در کشور و از جمله در این استان را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: با اتخاذ راهکار درست و اصولی، باید دستاوردهای این دولت خدوم در بخش‌های مختلف را برای مردم بازگو کنیم.

اقدامات رئیس جمهور شهید؛ دستاورهای بسیار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

 ‎، یوسف نوری در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به اینکه اقدامات رئیس جمهور شهیدمان آیت الله سیدابراهیم رئیسی دستاورهای بسیار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد، اظهار داشت:‌ دیپلماسی فعال، پرداخت تسهیلات و تامین منابع مالی مورد نیاز، زیرپوشش قرار گرفتن شمار زیادی از مردم از مزایای تأمین اجتماعی، احیای واحدهای تولید و صنعتی راکد و یا نیمه فعال و افتتاح و بهره برداری از چندین طرح های بزرگ عمرانی به عنوان بخش کوچکی از اقدامات شاخص دولت سیزدهم است.

وی بر لزوم تبیین دستاورهای بزرگ دولت سیزدهم در بخش های مختلف در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: دولت مردمی از هیچ تلاش و کوششی برای احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و یا نیمه فعال دریغ نکرد و این روند همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

استاندار  مازندران حمایت از سرمایه گذاران خارجی را از رویکردها و سیاست های اصلی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی و فراهم کردن مقدمات لازم و رفع مشکلات، زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران خارجی در این استان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باید با فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز و در یک فضای باز، زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود، خاطرنشان ساخت: برای سرمایه گذاران بخش خصوصی باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا علاوه بر برخورداری از شرکای خارجی و استفاده از تسهیلات ارزی، زمینه صادرات کالاهای تولیدی در داخل کشورمان نیز به دیگر کشورها فراهم شود.

نوری، بر لزوم تهیه زنجیره تامین و همچنین انتقال دانش برای ایجاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف این استان، باید نسبت به فراخوان برای جلب و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه هایی که در بخش کشاورزی و منابع طبیعی از بین رفته باید شناسایی و احیا شود، اظهار داشت: از یکهزار و ۷۲۰ میلیارد ریالی که برای تحقق رشد اقتصادی مازندران در نظر گرفته شده، حدود ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سهم بخش کشاورزی است.

استاندار مازندران با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان در مازندران برای کشت گیاهان دارویی، تصریح کرد: در حالی که بزرگترین شرکت فرآوری گیاهان دارویی در سلمانشهر واقع شده است، اما مواد مورد نیاز این واحد تولیدی از دیگر استان های کشور تامین می شود.

وی افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی و با درنظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی، حتی در مناطق حفاظت شده نیز با رعایت استانداردهای لازم، نسبت به فراخوان سرمایه گذاری در این مناطق اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه