English

در حین گشت و کنترل محیط بانان صورت گرفت؛

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست متخلفان شکار و صید را در شهر‌های مختلف مازندران دستگیر کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های نوشهر، آمل، بابل و ساری متخلفان شکار و صید را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس کل وحشی، چندین تاکسیدرمی، ۷ قطعه ماهی و سه رشته تور ماهیگیری دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر با همکاری مأمورین نیروی انتظامی پول کجور حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه اسلحه شامل یک قبضه گلوله زنی و یک قبضه بادی به همراه چندین تاکسیدرمی گوزن، کل و شوکا کشف و ضبط کردند.

در آمل، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مأموران نیروی انتظامی حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل نیز طی گشت و کنترل در منطقه هراز تونل تکاور از صیاد غیرمجاز یک رشته تور ماهیگیری سالیک و سایر ادوات صید کشف و ضبط کردند.

همچنین در مأموریت دیگری، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت زنی در محور هراز از شکارچی غیرمجاز لاشه یک رأس کل وحشی کشف و ضبط و حین تعقیب و گریز شکارچی غیرمجاز متواری گشت، تلاش برای شناسایی شکارچی ادامه دارد.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل هم درمحیط بانی بندپی حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

اما در ساری، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی دو مأموریت حین گشت و کنترل در محدوده روستای علوی کلا و پاپشت از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در مأموریت دیگری، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری در محیط بانی هولار حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی در محدوده روستای علوی کلا از صیاد غیرمجاز ۷ قطعه ماهی، دو رشته دام غیرمجاز صید ماهی و سایر ادوات صید کشف و ضبط کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه