English

استاندار مازندران:

کشاورزان خسارت‌دیده مورد حمایت قرار می گیرند

استاندار مازندران در جلسه مدیریت بحران استان که با حضور تمامی دستگاه‌های عضو تشکیل شد با تأکید بر لزوم حمایت از کشاورزان خسارت‌دیده در حوادث اخیر، خواستار رفع مشکلات بخش کشاورزی برای رونق تولید و اقتصاد منطقه شد.

کشاورزان خسارت‌دیده مورد حمایت قرار می گیرند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر و سیلاب‌ها به بخش کشاورزی استان خسارات زیادی وارد کرد و ضروری است برای جبران این خسارات و حمایت از کشاورزان، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برآورد دقیقی از خسارات وارده به بخش کشاورزی در حال انجام است، ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را برای جبران این خسارات و حمایت از کشاورزان به کار خواهد گرفت.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد استان، تصریح کرد: حمایت از تولید محصولات کشاورزی، علاوه بر خودکفایی، می‌تواند زمینه‎ساز صادرات، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در استان مازندران شود.

وی خاطرنشان ساخت: برای رفع مشکلات بخش کشاورزی و رونق تولید در این بخش، نیازمند حمایت همه‌جانبه دولت، مجلس شورای اسلامی، بانک‌ها و بخش خصوصی هستیم.

نوری بیان داشت: باید با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، توسعه دانش‌بنیان کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی، زمینه را برای تقویت این بخش مهم فراهم کنیم.

استاندار مازندران با تأکید بر لزوم برندسازی و بازاریابی محصولات کشاورزی مازندران، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های صادراتی استان، زمینه را برای حضور محصولات کشاورزی مازندرانی در بازارهای جهانی فراهم کنیم.

وی در پایان از همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواست تا با همکاری و همدلی یکدیگر، برای رفع چالش‌های بخش کشاورزی و رونق تولید در این بخش تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه