English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

سیل به ۲۲۹ کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران خسارت وارد کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: میزان خسارات اولیه وارده به جسم راه ها و ابینه فنی در اثر رانش و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها به 229 کیلومتر از راههای ارتباطی استان را در حدود 852 میلیارد و 750 میلیون تومان است.

سیل به ۲۲۹ کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران خسارت وارد کرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسن جهانیان اظهار داشت: به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل، رانش زمین، آب بردگی در مسیرها، خسارات شدیدی به زیرساخت‌های محور مواصلاتی وارد شده است.

وی طول راههای آسیب دیده از سیل استان مازندران را 229 کیلومتر، تعداد پل هاو آبرو و دیوار آسیب دیده را 424 دستگاه اعلام کرد و ادامه داد: بر اثر این سیل 5 محور اصلی، فرعی و روستایی مسدود شده بود که تاکنون در این راستا عملیات ریزش و رانش برداری در 2 مرحله انجام و تعداد 10دستگاه پل به طور موقت با تلاش شبانه روزی راهداران احداث و تردد در آن جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان ساخت: این اداره کل 12 اکیپ و تیمهای کارشناسی مجرب جهت بازدید از جسم راهها و ابنیه های فنی محورهای آسیب دیده سطح راههای استان اعزام کرد تا نسبت به ارزیابی خسارت سیل اقدام و راهکارهای مناسب جهت تعمیرات اساسی ابنیه های آسیب دیده ارائه و عملیاتی شود.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محورها بیان داشت: در حال حاضر عوامل راهداری به طور شبانه روزی با استفاده از 245 دستگاه ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب 33 اکیپ و 350 نفر پرسنل و 22 راهدارخانه درگیر بازگشایی و خدمات رسانی به مردم در محورها می باشند.

جهانیان افزود: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری و حضور به موقع در محل راهدارخانه ها و استقرار در مقاطع مختلف جهت برقراری تردد ایمن و روان، کلیه محورها بازگشایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه