English

با حضور استاندار مازندران:

مدرسه شهید امیرعبداللهیان سوادکوه افتتاح شد

مدرسه شهید امیرعبداللهیان سوادکوه که به همت بنیاد برکت و خیران استان مازندران ساخته شد، امروز با حضور استاندار و مسئولان حوزه تعلیم و تربیت استان افتتاح شد.

مدرسه شهید امیرعبداللهیان سوادکوه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در افتتاحیه مدرسه ۱۰ کلاسه شهرستان سوادکوه، اظهار داشت: این مدرسه به نام شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه فقید ماست و به پاس قدردانی از زحمات ایشان که توجه زیادی به آموزش داشتند و مازندران را به عنوان قطب دیپلماسی آموزشی اعلام کردند، نامگذاری شده است.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش به‌ویژه ساخت و ساز، ادامه داد: در یک هزار و هفده روز از دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی، ۳۳ هزار کلاس درس به بهر‌برداری رسید و از یکهزار و ۷۲ مدرسه کانکسی ۵۶۹ مدرسه تمام و تحویل داده شده است که بالای ۱۰ دانش‌آموز خواهد داشت.

استاندار مازندران گفت: بقیه این مدارس تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ساخت ۸۰ درصد آنها تا مهرماه به پایان خواهد رسید، همچنین ۱۶۰ هنرستان جدید ساخته شده است که نشان می‌دهد جهت‌گیری نظام و تعلیم تربیت در دولت سیزدهم درست بوده است.

وی افزود: در همین مدت ساخت ۱۱۵ مدرسه در استان مازندران در مقاطع مختلف با ۶۵۹ کلاس و زیربنای ۱۰۷ هزار و ۹۳۲ مترمربع با اعتباری بیش از ۸۴۰ میلیارد تومان آغاز شده که با وجود سختی‌های موجود، جهش بسیار خوبی در مدرسه‌سازی بوده است.

نوری با بیان اینکه زمینه جهش تولید علمی ساخت مدارس خوب و استاندارد است، ابراز داشت: این مدارس به همت بنیاد برکت و مشارکت خیران ساخته می‌شود، مجمع خیران مازندران تعهدات خوبی را انجام دادند که بخشی از مدارس توسط آنها تکمیل یا ساخته شده است.

وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی و مردمی نیز در این جهش علمی کمک می‌کنند تا بتوانیم زمینه تعلیم و تربیت کامل را برای آینده‌سازان مملکت فراهم کنیم چرا که این خدمات مورد تأکید رئیس جمهور عزیز و شهید ما بوده و انتظار شتاب بیشتری می‌رود.

استاندار مازندران بیان داشت: مسئله آموزش و پرورش برای رئیس جمهور شهید دارای اهمیت بسیاری بوده است، به طوری‌که حتی یک روز کامل را در اردوگاه شهید باهنر به شنیدن صحبت‌های دانش‌آموزان اختصاص دادند و به ما اعلام کردند که آنها این مطالبات را داشتند و باید عملیاتی شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه فردا روز مهمی برای سرنوشت کشورمان است، گفت: در دور نخست، مشارکت مردم استان با ۴۲.۰۳ درصد بیشتر از میانگین کشوری بود و این‌بار هم همینطور خواهد شد لذا از آحاد مردم به‌ویژه کسانی که ممکن است هنوز تصمیم به شرکت نگرفتند و یا مردد هستند می‌خواهیم که فردا در شعبات اخذ رای حضور پیدا کنند تا شاهد شکوه دیگری از نظام جمهوری اسلامی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه