English

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۷۰۰ مبلغ به مساجد مازندران در دهه اول محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از ۳۷۰۰ مُبلغ، دهه اول محرم به مساجد مازندران اعزام می‌شوند.

اعزام بیش از ۳۷۰۰ مبلغ به مساجد مازندران در دهه اول محرم
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر مبلغ به مناطق روستا‌هایی و شهری استان اعزام شدند و امسال نیز بیش از ۳۷۰۰ مبلغ در دهه اول ماه محرم به مساجد شهری و روستایی مازندران اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: از هیئت‌های مذهبی درخواست می شود که از رواج خرافات که جزو آیین‌های سنتی عزاداری نیست، مراقبت کنند که این گونه خرافات در هیئت‌ها رسوخ پیدا نکند ولی آیین‌های عزاداری سنتی که مورد تأیید مراجع میباشد هیچ منعی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفتمان سازی محور مقاومت را از برنامه‌های محتوایی هیئت‌های عزاداری مبلغان و مداحان اهل بیت در ماه محرم بیان کرد و افزود: استقامت در راه حق، ارزش‌ها، اعتقادات و باور‌ها را در قالب این گفتمان داریم که امید است با کمک مبلغان، هیئت‌های عزاداری و مداحان بتوانیم در ماه محرم و صفر محقق کنیم.

وی تعداد هیئت‌های عزاداری فعال در استان مازندران را بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ هیئت اعلام کرد و گفت: هیئت‌هایی که تاکنون موفق به ثبت نشده اند می‌توانند نسبت به ثبت اقدام کنند.

حجت الاسلام شریف تبار بیان داشت: توزیع اقلام بین هیئت‌های فعال مذهبی در دهه ماه محرم از دیگر برنامه‌های این اداره کل است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه