English

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد؛

مشارکت بیش از ۵۲ درصدی مردم مازندران در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: میزان مشارکت مردم مازندران در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری بیش از ۵۲ درصد بود.

مشارکت بیش از ۵۲ درصدی مردم مازندران در انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی اظهار داشت: با پایان شمارش آرای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران، میزان مشارکت ۵۲/۱۹ درصدی توسط مردم مازندران در روز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ ثبت شد و آقایان پزشکیان و جلیلی به ترتیب بیشترین رای مازندرانی‌ها را در این مرحله کسب کردند. ‎

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ نفر واجد شرایط رأی دادن در مازندران بودند، ادامه داد: فرآیند شمارش آرای مردم مازندران در ۳ هزار و ۲۲۸ صندوق رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز شنبه ۱۶ تیر پایان یافت و به تأیید وزارت کشور رسید که بر اساس آمار‌ها یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۳۴ نفر معادل ۵۲/۱۹ درصد در مازندران آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از مجموع آرای مأخوذه انتخابات ۱۵ تیر در مازندران، آقای مسعود پزشکیان ۶۶۷ هزار و ۳۲۴ رأی، معادل ۵۱/۴۳ درصد کل آرای مازندرانی‌ها را کسب کرد و آقای سعید جلیلی هم با ۶۰۱ هزار و ۱۸۵ رای معادل ۴۶/۳۳ درصد آرای مردم مازندران را به دست آورد.

وی با قدردانی از همه افرادی که در مازندران پای صندوق‌های رأی رفتند و همه عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی که در برگزاری این انتخابات همراهی کردند، افزود: از رسانه‌ها که در برگزاری انتخابات نهایت همکاری را داشتند قدردانی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه