English

رئیس کل دادگستری مازندران:

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است تصریح کرد: ضابطان نقش مهم و حساسی در کشف جرم و برقراری عدالت دارند.

نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عباس پوریانی در جلسه تعاملی دادگستری استان با فراجا بر اهمیت حفظ اقتدار نیروی انتظامی تأکید کرد و اظهار داشت: اقتدار فراجا در بد برخورد کردن نیست بلکه در برخورد مناسب با مردم، رعایت حفظ حقوق شهروندی وجلب اعتماد عمومی است.

وی ادامه داد: تکالیف ضابطین در قانون مشخص شده است همه باید به تکالیف قانونی خود آگاه بوده و تسلط داشته باشند آنچه مهم است اجرای مقررات و حفظ حقوق مردم است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حفظ کرامت انسانی در آیات و احادیث مختلف گفت: خدمت به مردم موهبتی است که نصیب ما شده است و باید از این موهبت استفاده کنیم و با اشراف به آئین نامه ها، دستور العمل‌ها و بخشنامه‌های مختلف، در حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی افراد کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است تصریح کرد: ضابطان نقش مهم و حساسی در کشف جرم و برقراری عدالت دارند و دراین راستا تعامل با دستگاه قضایی تاثیر زیادی در موفقیت‌های فراجا در ماموریت‌های محوله دارد.

پوریانی ابراز داشت: مجموعه قضایی و انتظامی باید نسبت به وظایفی که دارد حساس بوده و در برخورد با اراذل واوباش وکسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند با جمع آوری مستندات واقدام به موقع وقاطع، زمینه حفظ آرامش مردم را فراهم کند.

وی خاطرنشان ساخت: مأموریت‌های گسترده انتظامی در همه عرصه‌ها است و در خط مقدم جبهه حفظ امنیت قرار دارد دستگاه قضایی استان نیز حامی و پشتیبان فراجا در برقراری امنیت و حفظ حقوق مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه