English

نماینده ولی فقیه درمازندران:

فعالیت های قرآنی نیازمند در بودجه های فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان قائم‌شهرگفت: سرفصلی مستقل به نام قرآن در بودجه‌های فرهنگی تعریف شود.

فعالیت های قرآنی نیازمند در بودجه های فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیت الله محمدی لائینی در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: آگاهان معتقدند که اگر از همان روز اول آمریکا مسئولیت جنگ را به دست نمی‌گرفت سقوط رژیم صهیونیستی حتمی بود و در یک چنین جنگی از دست دادن یکی از شخصیت‌های جبهه مقاومت برای ما سنگین است به علاوه اینکه در کشور ما بوده است.

وی به فعالیتهای قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: در رابطه با قرآن قطعا فعالیت‌های بسیار خوب به‌صورت خودجوش و خودگردان توسط انسان‌های دلسوخته همه جا وجود دارد، اما اگر قطره‌ها به هم بپیوندند نتایج بهتری گرفته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: شورای فعالیت‌های قرآنی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برای اتصال همین قطرات و امامت امام جمعه است، این ساختار می‌تواند می‌تواند نظم و نظامی به بودجه‌های فرهنگی بدهد، بهترین مصداقش نیز حوزه قرآن است و به نام قرآن باید یک سرفصل مستقل تعریف شود.

وی تأکید کرد: باید یک امتیازی برای قرآن‌دوستان قائل شویم، مثلاً دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان قرآنی یک امتیازی در دانشگاه داشته باشند و ما در زمینه عزل و نصب‌ها باید به رویکرد قرآنی طرف نگاه کنیم.

آیت الله لائینی گفت: ان‌شالله که ساختار و زیرساخت ما به بخش آموزش، قرائت و تفسیر قرآن توجه شود، برگزاری جلسات تفسیر قرآنی نیز اقدام خوبی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه