English

مسئول ستاد عتبات عالیات قائمشهر خبر داد؛

کمک ۶۱۰ میلیون تومانی قائمشهری ها برای ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع)

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان قائم شهر گفت: مردم مؤمن و عاشق ائمه اطهار (ع) در شهرستان قائم‌شهر امسال تاکنون ۶۱۰ میلیون تومان برای ساخت و توسعه حرم ملکوتی امام حسین (ع) کمک کردند.

کمک ۶۱۰ میلیون تومانی قائمشهری ها برای ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع)
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، شعبان حاجیان در همایش طلایه داران عتبات عالیات در قائم شهر اظهار داشت: کمک در امر ساخت و توسعه حرمین ائمه معصومین در عراق، نشانه عشق و دلدادگی مردم به اباعبدالله الحسین و دیگر امامان معصومین (ع) است که این ارادت جاودانه است.

وی ادامه داد: مردم مومن و عاشق ائمه اطهار (ع) در شهرستان قائم‌شهر پارسال دو میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان برای توسعه حرم امام حسین (ع) و ساخت صحن حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) کمک کردند.

مسئول ستاد عتبات عالیات قائم شهر گفت: طرح نشان ارادت از دیگر برنامه و اقدام حمایتی مردم این شهرستان به توسعه حرم و صحن‌های امام حسین (ع) است که در این طرح هر فرد می‌تواند با اهدای ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد به حساب عتبات عالیات در امر تهیه هر کاشی که به نام خودش حک و در حرم و صحن امام حسین (ع) نصب می‌شود، مشارکت کند.

وی، ستاد عتبات عالیات قائم شهر را جزء ستاد برتر استان مازندران نام برد که علاوه بر کمک‌های مالی بیش از ۸۰۰ نفر نیروی کار با مهارت‌های مختلف فنی برای ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) و صحن حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) به عتبات عالیات اعزام شدند.

گفتنی است؛ در این همایش، خانم شمس مسئول امور بانوان ستاد عتبات عالیات قائم شهر نیز با اشاره به عضویت و مشارکت فعالانه ۴۷۰ خواهر در این ستاد، اهدا و جمع آوری کمک‌های غیرنقدی، چون محصولات کشاورزی از قبیل برنج و زیورآلات را دیگر اقدامات حمایتی دوستداران اهل بیت در این شهرستان برشمرد که پس از تبدیل این کمک‌ها به وجه نقد به حساب ویژه ساخت و توسعه حرم امام حسین (ع) اهداء می‌شود.

یادآور می شود، در همایش طلایه داران عتبات عالیات در قائم شهراز مشارکت محبان اهل بیت در توسعه حرم نورانی امام حسین (ع) در کربلای معلی تقدیر شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه