English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران:

مازندرانی‌ها بیش از ۱۸ میلیارد تومان صدقه ددادند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار مازندران، چهار ماه امسال بیش از ۱۸ میلیارد تومان صدقه دادند.

مازندرانی‌ها بیش از ۱۸ میلیارد تومان صدقه ددادند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، مهدی رحمان زاده اظهار داشت: مازندرانی‌های نیکوکار در چهار ماه سالجاری ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند و صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است، ادامه داد: در مازندران ۳۳۶ هزار صندوق صندوق خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۲۷ درصد است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره با اینکه کمیته امداد استان در جمع‌آوری صدقه از روش‌های نوین استفاده می‌کند، گفت: یکی از راهبرد‌ها و برنامه‌های حوزه مشارکت، جایگزین کردن شیوه‌های پرداخت آسان و مدرن صدقات است و با جایگزینی روش‌های نوین و الکترونیکی، صندوق‌های صدقات فلزی به تدریج از سطح شهر جمع آوری می‌شوند که این اقدام در راستای کمک به بهبود مبلمان شهری است.

وی با اشاره به جمع آوری بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه در سال گذشته از طریق روش‌های الکترونیکی خاطرنشان ساخت: تمامی صندوق‌های کوچک درسطح استان مجهز به بارکد (QR) اختصاصی شده و همچنین مشترکین و خیریـن از روش‌های آسان پرداخت کد دستوری#۰۱۱*۸۸۷۷*، کارت به کارت بانکی، طرح نانینو (پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی ها) و استفاده از نرم افزار‌های مجازی، می‌توانند صدقات خودرا پرداخت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه