English

استاندار مازندران:

مرجع رسمی اطلاعات ما، رسانه های دارای مجوز هستند

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه مرجع رسمی اطلاعات ما، رسانه های دارای مجوز هستند، گغت: این موضوع را به طور جدی باید مدیران مورد توجه قرار دهند و با رسانه های دارای مجوز همکاری خبری داشته باشند.

مرجع رسمی اطلاعات ما، رسانه های دارای مجوز هستند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در آئین استانی گرامیداشت روز خبرنگار در آمل اظهار داشت: بسیاری از افراد رشته مدیریت ارتباطات خواندند اما نتوانستند خبرنگار شوند چرا که خبرنگاری یک هنر هست.

وی با ببان اینکه روند حضور مدیران در دفاتر رسانه های استان باید به مانند روز خبرنگار تداوم یابد، ادامه داد: از آقای شیخی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور و استان مازندران بابت ارائه گزارش بسیار جامع و خوب در زمینه رسانه های مازندران تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نقد کردن حق رسانه ها است و مدیران استان باید نقدپذیر باشند، تصریح کرد: در بحث مشکلات توزیع آگهی ها حتما پیگیری ویژه خواهم کرد تا عدالت بیشتری برقرار شود.

وی با تأکید بر اینکه باید نظام مند و جدی کار کرد، افزود: رسانه ها ظرفیت خدمات ارزش افزوده را دارند زیرا داده ها را در اختیار دارند.

نوری از حمایت و همکاری استانداری مازندران برای برگزاری اختتامیه جشنواره هایی که نتایج آن مشخص شد، خبر داد و تأکید کرد: مرجع رسمی اطلاعات ما، رسانه های دارای مجوز هستند و این موضوع را به طور جدی باید مدیران مورد توجه قرار دهند و با رسانه های دارای مجوز همکاری خبری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه