English

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

آمادگی مازندران برای شرکت در جشنواره ملی گاو هلشتاین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مازندران با تمام توان در پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین شرکت می‌کند.

آمادگی مازندران برای شرکت در جشنواره ملی گاو هلشتاین
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمدمهدی عباس‌زاده از آمادگی کامل استان برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران خبر داد و اظهار داشت: جهت انجام هماهنگی‌های استانی، اولین جلسه کمیته استانی جشنواره گاو اصیل هلشتاین با حضور نمایندگان اداره کل دامپزشکی، مؤسسه تحقیقات و آموزش کشاورزی استان، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، نمایندگان منتخب دامداران استان در سالن جلسات اتحادیه دامداران استان تشکیل شد.

وی با تأکید بر اهمیت این رویداد ملی، ادامه داد: مازندران با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار بالا در حوزه دامپروری، به ویژه پرورش گاو هلشتاین، آمادگی کامل دارد تا در این جشنواره حضوری فعال و پررنگ داشته باشد و هدف ما، نمایش توانمندی‌های دامداران استان و کسب رتبه‌های برتر در این رقابت است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: در این جلسه، تمامی اعضا بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و تشویق دامداران برتر استان برای شرکت در جشنواره تأکید کردند و همچنین مقرر شد تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مشاوره‌های فنی به دامداران، سطح آمادگی آنها برای شرکت در این رویداد ارتقا یابد.

شایان ذکر است که پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ آذرماه سال جاری در شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه