English

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران:

حضور زنان در رسانه‌ها، فرصت ممتازی برای بیان دغدغه‌های این حوزه است

فرشته پازکی با بیان این که افزایش حضور زنان در مدیریت رسانه‌ها و افزایش طرح مسائل زنان و خانواده در رسانه، ارتقای جایگاه زنان در رسانه‌ها، فرصت ممتازی است که می‌تواند نسل‌های جدید را با ارزش‌های خانواده و جامعه همراه سازد، گفت: حضور زنان در رسانه ها و مدیریت آن، فرصت مغتنمی برای بیان دغدغه‌های این حوزه است.

حضور زنان در رسانه‌ها، فرصت ممتازی برای بیان دغدغه‌های این حوزه است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، فرشته پازکی در دیدار با بانوان فعال عرصه رسانه‌ با تأکید بر اینکه کار و فعالیت در حوزه زنان بسیار گسترده است، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهم در بیان دغدغه‌ها و مطالبات بانوان دارند.

وی رسانه‌ها را سازنده هویت فردی و اجتماعی دانست و ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان اصلی‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی و تأثیرگذار در جامعه نقش بسیار مهم در ایجاد انگیزه و آگاهی بخشی بانوان برای افزایش مشارکت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارند.

وی افزود: با همت زنان اندیشمند و صاحب قلم و با نقش آفرینی مؤثر می‌توان به سرانجام‌های نیک و مطلوب دست یافت.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران، افزایش مشارکت بانوان در رسانه‌های مختلف را مثبت ارزیابی کرد و افزود: افزایش حضور زنان در مدیریت رسانه‌ها و افزایش طرح مسائل زنان و خانواده در رسانه، ارتقای جایگاه زنان در رسانه‌ها، فرصت ممتازی است که می‌تواند نسل‌های جدید را با ارزش‌های خانواده و جامعه همراه سازد.

پازکی، رسانه‌ها را بازوان توانمند مدیران در مسیر خدمات رسانی اعلام کرد و بیان داشت: نیاز است که رویکرد مثبت فعالیت‌ها با حضور بانوان از سوی رسانه‌ها بازتاب لازم را داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر زن متحول شود جامعه نیز متحول خواهد شد، تصریح کرد: تعامل حوزه زنان با رسانه‌ها زمینه ساز تحول امور اجتماعی، فرهنگی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه