English

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

رونمایی از بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان در ساری

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان مازندران، دیشب در میدان امام خمینی (ره) ساری رونمایی شد.

رونمایی از بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان در ساری
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار سیاوش مسلمی در آیین رونمایی از دیوارنگاره ساری اظهار داشت: در آستانه دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران این دیوارنگاره در ورودی مرکز استان نصب شد.

وی ادامه داد: هنر ابزار تبیین مفاهیم دفاع مقدس است و زنده نگهداشتن یاد شهدا با استفاده از ظرفیت هنر اثر ماندگارتری دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: وجود تمثال شهدا در شهر موجب این می‌شود که همیشه به یاد شهدا باشیم و یادمان نرود که هرچه داریم از امنیت و آرامش و سرپا ماندن این وطن از خون پاک آنهاست.

وی تصریح کرد: این دیوارنگاره حدود ۱۱۰ متر مساحت دارد و در حال حاضر در مازندران بزرگترین است و قرار است در بقیه شهر‌های استان هم اماکنی درنظر گرفته و چنین دیوارنگاره‌های تعبیه شود.

سردار مسلمی افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با ظرفیت هنر می‌تواند به یک اثر ماندگار بدل شود و از این به بعد برای هر مناسبت ملی و مذهبی این دیوارنگاره به روز می‌شود و شهروندان پیوسته با کار‌های هنری فاخر و جذاب، پیام و تصاویر جدیدی ملاحظه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه