English

استاندار مازندران:

مازندران به زیرساخت ارتباطی قوی‌ نیاز دارد

استاندار مازندران گفت: این استان به واسطه نقاط کوهستانی و حضور گردشگران و مسافران در طول سال به زیرساخت‌های ارتباطی قوی‌تری نیاز دارد.

مازندران به زیرساخت ارتباطی قوی‌ نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در آیین بهره‌برداری ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندران در رامسر، چرخش اطلاعات و ضریب نفوذ اینترنت را با توجه به و ورود هوش مصنوعی با اهمیت توصیف کرد و گفت: با توجه به توسعه فناوری‌های ارتباطی و ماهواره‌ای در دنیا، باید با وجود تحریم‌ با قدرت در این عرصه فعالیت و از توان دانش نیروی‌های جوان و المپیادی استفاده کنیم.

وی بر اهمیت پوشش‌دهی اینترنت به‌ویژه در نقاط حادثه‌خیز که نیاز ارتباطی ضروری است، تأکید کرد و ادامه داد: مازندران استان گردشکرپذیر است، قطعی اینترنت سبب می‌شود مسافران و گردشگران با فشار روانی مواجه شوند.

 مدیر مخابرات مازندران افزود: برای این تعداد طرح‌های مخابراتی و ارتباطی مازندران، هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

علی نوروزی افزود: همین تعداد طرح مخابراتی و ارتباطی نیز در استان در دست اجراست.

فرماندار شهرستان رامسر نیز در این آیین هفته دولت را محل پاسخگویی و ارائه عملکرد به مردم توصیف کرد و گفت: پیگیری‌های لازم در جهت عملیاتی کردن پروژه‌های انجام نشده در جریان است.

ابراهیم شیرود عشوریان احداث بیمارستانِ جایگزین در رامسر و بر زمین ماندن ۱۴ ساله این مصوبه را از جمله چالش‌های درمانی رامسر بیان و تصریح کرد: از سوی دیگر، این شهرستان به‌دلیل گردشگرپذیر بودن در زمان اوج مسافر با چالش تامین آب آشامیدنی و کدورت آب در زمان بارندگی مواجه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه