English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

۲۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح ۲۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در هفته دولت، خبر داد‌.

۲۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی با اشاره به افتتاح ۲۲ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی در هفته دولت، اظهار داشت: ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها یک هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال برآورد شده است و با بهره‌برداری این پروژه‌ها ۷۸ فرصت شغلی در منطقه ایجاد می‌شود.

وی از افتتاح چندین کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های خراطی، چرم دست‌دوز، گره‌چینی و یک فروشگاه صنایع‌دستی در هفته دولت در شهرستان‌های بهشهر، ساری، بابل و آمل خبر و افزود: سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این هفته در شهرستان‌های آمل و نور به تأسیسات گردشگری استان اضافه شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به افتتاح اقامتگاه‌های ننه حبیبه، گت‌بابا، ملک سلیمان، رضا، یلدا‌شو، بالا محله لنگر، خان‌بابا، کندو، کلیا بهشهر، هیرکانی گرد و دارکوب در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، میاندرود، سوادکوه، قائمشهر، ساری، بابل و نور بیان کرد: در حال حاضر  ۴۲۸ اقامتگاه بوم‌گردی در سراسر استان با تنوع جاذبه‌های ساحلی، جنگلی و ییلاقی به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران یکی از محبوب‌ترین تأسیسات گردشگری مازندران محسوب می‌شوند؛ تصریح کرد: برخی از این مجموعه‌های بوم‌گردی به دلیل تنوع جاذبه‌های محیطی و ارایه خدمات استاندارد به گردشگران به مقاصد سفر در منطقه تبدیل شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه