English

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد مازندران خبر داد؛

برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها با شعار " مشق همدل" در مازندران

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران گفت: در راستای رفع فقر و کمک به شکوفایی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت؛ هر سال این نهاد از پیش از شروع سال تحصیلی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، اقدام به برپایی جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور می‌کند.

برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها با شعار " مشق همدل" در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن عالی نژاد با اشاره به اینکه در مازندران نیز همانند سراسر کشور، این جشن با شکوه برگزار می‌شود، اظهار داشت: پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها با شعار "مشق همدل " از ۲۲ شهریور ماه شروع می‌شود و تا ۱۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها از طریق کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۴۱ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی دریافت و به دست دانش آموزان نیازمند رسید.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان مازندران تصریح کرد: همکاری خوبی بین کمیته امداد و آموزش و پرورش وجود دارد و با توجه به جلسات و برنامه ریز‌های انجام شده با حفظ کرامت دانش آموزان کلیه اجناس و وجوهات جمع آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری محله و مدرسه توزیع می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش مشق همدل تصریح کرد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری از مکان‌هایی هستند که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

عالی نژاد بیان داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده مراسم جشن عاطفه‌ها ۲۲ شهریور ماه در معابر شهری استان،۲۳ شهریور ماه در مصلی‌های نماز جمعه و ۷ مهرماه در مدارس برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه