English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

چهار کارگاه آموزشی ویزای اروپا در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری چهار کارگاه آموزشی ویزای اروپا به مناسبت هفته گردشگری در مازندران خبر داد.

چهار کارگاه آموزشی ویزای اروپا در مازندران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی ویزای اروپا توسط مؤسسه آموزشی نیک سفر چالوس و نظارت واحد آموزش گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: گذرنامه و ویزا، رویه و مقررات ارزی، بهداشتی و گمرکی، قوانین و مقررات قرارداد سفر و تکمیل فرم، تنظیم مدارک و وقت سفارت از جمله موضوعات و سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی است که در هفته گردشگری ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به آموزش و ارتقای مهارت‌های لازم در نحوه ارائه خدمات در توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی مهمترین تأسیسات در توسعه گردشگری محسوب می‌شوند و می‌توانند در مقصد سازی و ایجاد انگیزه سفر به یک منطقه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که نباید فروش انواع بلیت به عنوان مهمترین فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی محسوب شود و وجود ۱۹۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای گردشگری مازندران است؛ تصریح کرد: اهمیت ما برفعالیت ورود گردشگران خارجی به استان است اما انتظار داریم بخش‌های خصوصی فعال در زمینه گردشگری استان در تمامی حوزه‌های مسئولیتشان در حد حرفه‌ای فعالات کنند.

گفتنی است؛ کارگاه‌های دو روزه آموزشی ویزای اروپا ۱۲ و ۱۳ مهرماه سال جاری در شهرستان چالوس برگزارمی‌شود و علاقمندان جهت حضور می‌توانند با ۰۹۳۸۱۳۸۲۹۰۹. و ۰۱۱۵۲۲۲۵۴۷۱تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه