English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

هلاکت سارق شرور مسلح متواری و عامل شهادت مأمور پلیس در چالوس

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: عامل تیرانداری به سوی مأموران پلیس در مرزن آباد چالوس و شهادت استوار یکم پوریا عبادی در درگیری مسلحانه به درک واصل شد.

هلاکت سارق شرور مسلح متواری و عامل شهادت مأمور پلیس در چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار سرتیپ دوم حسن مفخمی شهرستانی با اشاره به هلاکت سارق و شرور مسلح در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان چالوس، اظهار داشت: روز گذشته در پی وقوع درگیری سارقان مسلح با مأموران انتظامی شهرستان چالوس در محور قدیم کندوان در محدوده شهر مرزن آباد اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مخفیگاه سارقان مسلح توسط عوامل تخصصی پلیس امنیت، اطلاعات، آگاهی، پیشگیری و... در یکی از مناطق مسکونی شهرستان چالوس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی و عملیات ضربتیِ پلیس، افزود: در این عملیات یک نفر از سارقان مسلح به هلاکت رسید و از وی چند قبضه سلاح جنگی کلت، کلاشینکف و... کشف و سه همدستِ وی که دارای سابقه سرقت و شرارت می باشند دستگیر شدند.

وی از شهادت یکی از کارکنان جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس به نام " استواریکم شهید پوریا عبادی" که در درگیری مسلحانه روز گذشته از ناحیه شکم مجروح شده بود خبر داد و گفت: کارکنان انتظامی در راه امنیت کشور تا پای جان ایستاده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه