English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

۱۶ پروژه در هفته گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت ۱۶ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در هفته گردشگری برگزار می‌شود.

 ۱۶ پروژه در هفته گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی اظهار داشت: ۱۶ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر استان همزمان با روز جهانی توریسم و هفته گردشگری در مازندران افتتاح می‌شود.

وی  ادامه داد: ۶ مجموع بوم‌گردی، دو کارگاه و فردشگاه صنایع‌دستی، سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، یک هتل، خانه مسافر، موزه، منطقه، منطقه نمونه گردشگری و فاز اول مرکز تفریحی و گردشگری سیمرغ از جمله برنامه‌های هفته گردشگری مازندران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به شعار گردشگری روز جهانی با عنوان گردشگری و صلح، تصریح کرد: برگزاری تورهای متنوع بهشهر، بابل‌، بابلسر، قائم‌شهر، محمودآباد، فریدونکنار، غار بالیندان‌سرای عباس‌آباد، تور موزه مردم آلاشت و تور دهکده موزه و روستای کندلوس گردی برای فرهنگ‌سازی در حوزه گردشگری و برنامه‌ریزی سفرهای گروهی در این هفته اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۵ رویداد و جشنواره گردشگری کودک هیرکانی ساری، تمشک نکا، عسل کتل بندپی بابل، گل دمج روستای سلیم‌آباد تنکابن و غذاهای محلی و نمایشگاه صنایع‌دستی و بازی‌های محلی در عباس‌آباد، ابراز داشت: مرمت اثر میراثی سقاتالار روستای سرخ‌کلای شهرستان سوادکوه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیون تومان در این هفته به اتمام می‌رسد.

وی با بیان این مطلب که کلنگ یک هتل یک ستاره در شهرستان سوادکوه در این هفته به زمین می‌خورد؛ افزو: آیین تجلیل از فعالان حوزه گردشگری، نشست با دانشجویان دانشگاه فروردین، پاکسازی محوطه مرکز تفریحی و سرگرمی نمک‌آبرود، مانور ایستگاه تفریحات دریایی در ساحل جویبار در هفته گردشگری مازندران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه