English

استاندار مازندران:

شهدا، دانش آموخته مکتب امام حسین (ع) بودند

استاندار مازندران با اشاره به این که شهدا، دانش آموخته مکتب امام حسین (ع) بودند، گفت: امروز شاهد وحدت دنیای اسلام و وحدت جهانی هستیم که به واسطه تفکر راهبردی امام راحل و رهبری معظم انقلاب است.

شهدا، دانش آموخته مکتب امام حسین (ع) بودند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، یوسف نوری در نخستین اجلاسیه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهارده هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان مازندران و سه هزار و ۳۰۱ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: شهدا دانش آموخته مکتب امام حسین علیه السلام بودند.

وی با اشاره به مسئله راهبردی که امام (ره) دنبال می‌کردند، بیان ادامه داد: امام (ره) انسانی راهبردی بود، زمانی که به امام گفتند ارتش را منحل کنید، امام فرمودند ارتش از برکات الهی است و تضعیف ارتش، سپاه و بسیج حرام است.

استاندار مازندران تصریح کرد: یکی از هنرهای امام عزیز در دوران دفاع مقدس این بود که در این جنگ ترکیبی جهاد ترکیبی را در مقابل ایجاد کند که یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین کارها بود که به عنوان فرمانده کل قوا آن چنان هدایت را داشتند که همه کارها منظم انجام شود.

وی خاطرنشان ساخت: امام دانش آموخته مکتب حسینی (ع) و تمدن اسلامی بود و از برکات وجود حضرت امام، ایجاد وحدت و همدلی بود که مقام معظم رهبری این کار را انجام دادند و ائتلاف جهانی به وجود آمده است

نوری بیان داشت: دشمنان درصدد این هستند که مانع عمق راهبردی تمدن اسلامی شوند و به همین منظور در لبنان، سوریه و عراق کارهایی صورت می‌دهند که به فضل خداوند و رشادت‌های شهدا عملشان خنثی می‌شود، شهدا اخلاص داشتند و اخلاص شهدا همچنان ساری و جاری است.

وی عنوان داشت: امروز در جمهوری اسلامی و دنیای اسلام وحدتی ایجاد شده که وحدت به واسطه تفکر و عمل راهبردی امام (ره) به وجود آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه