English

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران:

برپایی ۱۵ غرفه صنایع‌دستی در نمایشگاه کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برپایی ۱۵ غرفه صنایع‌دستی در نمایشگاه دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس در مازندران خبر داد.

برپایی ۱۵ غرفه صنایع‌دستی در نمایشگاه کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حسین ایزدی در حاشیه بازدید از نمایشگه جنبی دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید مازندران اظهار داشت: محصولات هنری هنرمندان صنایع‌دستی مازندران در در قالب ۱۵ غرفه در دومین نمایشگاه کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس که در مازندران برگزار شد؛ عرضه شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه برگزاری دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید در مازندران ادامه داد: در این غرفه‌های صنایع‌دستی محصولات مختلفی در رشته‌های نساجی سنتی، خراطی، سفال و سرامیک و لاک‌تراشی به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حضور خانواده شهدای ۱۴۵۰۰ شهید مازندران و اقشار مختلف جامعه از سراسر کشور در این کنگره، بیان داشت: خوشبختانه ارزش‌ها و اعتقادات علوی با هنر و فرهنگ هنرمندان و صنعت‌گران مازندرانی عجین شده است و این رمز ماندگاری این ارزش‌هاست.

وی به نقش هنرمندان در انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده تأکید کرد و یادآور شد: صنایع‌دستی رایج امروز برگرفته از هنرها و ارزش‌ها و اعتقادات نیاکان ماست و می‌تواند انتقال دهنده ارزش‌های ما به نسل‌های آینده باشد.

گفتنی است؛ نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید دفاع مقدس در سایت نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه