English

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی مازندران:

پروژه زیرساختی شورمست سوادکوه با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می شود

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اجرای پروژه زیرساختی ۳۲ میلیارد ریالی در شورمست سوادکوه خبر داد.

پروژه  زیرساختی شورمست سوادکوه  با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، احسان محمدی اظهار داشت: برای اجرای زیرساخت در منطقه نمونه گردشگری در شورمست سوادکوه شامل زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به طول ۸۵۰ متر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی مسیر و ایمنی راه ۳۲ میلیارد ریال اعتبارهای شده است.

وی از تصویب ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری در گذشته اشاره کرد و ادامه داد: مناطق نمونه گردشگری یکی از ارکان توسعه گردشگری در کشور است که می‌تواند زمینه ساز رونق اقتصاد گردشگری در منطقه باشد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه تلاش ما این است با افزایش توان گردشگری و نزدیک کردن مناطق نمونه گردشگری به وضعیت ایده آل سرمایه گذاری در این مناطق را برای متقاضیان فراهم کنیم؛ تصریح کرد: منطقه نمونه شورمست یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین جاذبه‌های طبیعی استان را دارد وجود جنگل و چشمه و مناظر بکر و همچنین نزدیکی به تهران جاذب گردشگران زیادی است.

وی تأکید کرد: تدوین الگوهای برنامه ریزی جامع در گردشگری و اختصاص بودجه کافی به این مناطق زمینه رشد و توسعه علمی و هدفمند گردشگری منطقه‌ای را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه