English

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

افتتاح سالن ورزشی مختص بانوان در مازندران

آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی بانوان شاغل در وزارت جهاد کشاورزی و استان های کشور با حضور مسئولان وزارتخانه و مدیران سازمان برگزار شد.

افتتاح سالن ورزشی مختص بانوان در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان وزارت جهاد کشاورزی از ۳۰ استان و در رشته های تیراندازی، شطرنج و تنیس روی میز در استان مازندران با حضور علایی مقدم سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار شد.

این دوره از مسابقات به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و اداره کل رفاه و پشتیبانی به مدت ۲ روز در شهرستان ساری برگزار شد.

شاهپور علایی مقدم در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم این مسابقات انگیزه‌ای برای توسعه ورزش در این نهاد باشد.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی با ۶۴ هزار نیرو زحمتکش، خانواده بزرگی است.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از رؤسای سازمانی که نسبت به این مسابقات با روحیه باز استقبال و نسبت به اعزام نیروها واکنش مثبت نشان دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: از بین ورزشکاران یک خانم ورزشی مسلط بعنوان مشاور ورزشی بانوان در کنارمان خواهیم داشت.

علایی مقدم با بیان اینکه این جشنواره بهانه‌ای است تا ورزش بانوان را در وزارت جهاد ارتقا بدهیم گفت: اما هر سازمان، در ابتدا تقویم ورزشی وزارت جهاد را در ابتدای سال مشخص نموده و با برآورد هزینه‌ها به وزارتخانه ارائه دهد.

وی بیان داشت: همچنین در حوزه ورزش بانوان باید برای سازمان برنامه معین اتخاذ کنیم و از استعداد و پتانسیل های بانوان در مسابقات خارج از کشور استفاده کنیم.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی  ابراز امیدواری کرد: انشاالله در سال های بعد سالن ورزشی مختص سازمان جهت ورزش بانوان در مرکز تفریحی صدف وزارت جهاد داشته باشیم.

وی ابراز داشت: هر کشوری که بتواند امنیت کشور خود را تأمین کند به معنای قوی بودن آن است و عیار امنیت زایی آن کشور بالا است و اینکه چه‌کسانی در سنگر امنیت‌زایی در تلاش هستند حائز اهمیت است.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی ابراز داشت: باید از مقوله جوان گرایی در وزارت جهاد استفاده کنیم زیرا خانم‌ها در مدیریت‌ هم تعهد بالایی دارند هم در بخش سلامت اداری ممتاز هستند و در طول سالیان اخیر کمتر خانمی متهم به فساد اقتصادی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه